To nie motór upada a rider a Z jest superHerflick pisze:Motór zmieniłeś.. może dlatego? R nie upada tak często jak Z
Opony XTX/XTR
Nowe motozy:
motoz adventure 21
tył
motoz adventure 21
tył
h e d o n i z m
Ciekawy wzór bieżnika.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Szkoda tylko, że nie ma dystrybutora na PL. :(
h e d o n i z m
Ten przód wygląda całkiem ok jak na 50% na 50%, ciekawe jak w piasku.
Flawiku mogę zmusić Pancia do zakupów i odbiorę od niego jak będę w niemczech pod koniec roku.
Flawiku mogę zmusić Pancia do zakupów i odbiorę od niego jak będę w niemczech pod koniec roku.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Herflick, może wystarczy jak go poprosimy ?
Tak chyba wygląda zestaw adventure
Tak chyba wygląda zestaw adventure
h e d o n i z m
I wszystko jasne
http://xladv.com/topic/413-motoz-tires/?p=2502
http://xladv.com/topic/413-motoz-tires/?p=2502
h e d o n i z m
no i pocięte ) po czasie stwierdzam że minimalnie lepiej trzymają ale są głośniejsze.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2016, 11:25 przez Lotek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ponawiam moje zapytanie sprzed ... prawie roku. Pytałem wtedy o opony (tył)continental tkc 70 - nowość z 2015. Cisza bezwzględna. Może przez ten czas ktoś miał okazję z nich korzystać. Opinie użytkowników oponeo itp. są skrajnie różne i to w stosunku 50/50. Mam wielką chrapkę na tą oponę, chyba, że mi ktoś odradzi wtedy wrócę do K60 scout.
czajson, najlepszym recenzentem będzie Ty sam
Kup oponę, pojeździsz i zobaczysz czym się różni od K60.
Kup oponę, pojeździsz i zobaczysz czym się różni od K60.
h e d o n i z m
Rut pisze:Niestety z braku czasu nie pojeździłem na nich zbyt dużo - jakieś 500 km. Pierwsze wrażenia są takie, że na suchym asfalcie trzymają bardzo dobrze, najlepiej ze wszystkiego na czym do tej pory jeździłem (nie było tego dużo: TKC80, Turance). Co do szutrów to tutaj mam wrażenie, że tylne koło zrywa przyczepność szybciej niż nawet Turance, za to przednie zachowuje się całkiem stabilnie, jednak ta opinia może ulec weryfikacji w czasie - przejechałem po szutrach ledwie parę km. Po mokrym jeszcze nie jeździłem.
Tyle Rut sprzed pół roku, może jest tak źle, że woli to przemilczeć.
Z TKC70 jestem bardzo zadowolony. Moim zdaniem są bardzo dobre na asfalcie, zarówno suchym jak i mokrym, w porównaniu do TKC80 hamują fenomenalnie.
W terenie dają radę całkiem nieźle, na szutrach jest komfort, mokra trawa gorzej, ale to jest ogólnie wymagająca nawierzchnia. Na błocie jest znacznie lepiej niż się spodziewałem patrząc na niezbyt agresywny bieżnik.
"Motocykl" opublikował jakiś czas temu test porównawczy do TKC80 i bodajże K60. TKC wypadły bardzo dobrze. Jak coś to mam gdzieś to wydanie.
W terenie dają radę całkiem nieźle, na szutrach jest komfort, mokra trawa gorzej, ale to jest ogólnie wymagająca nawierzchnia. Na błocie jest znacznie lepiej niż się spodziewałem patrząc na niezbyt agresywny bieżnik.
"Motocykl" opublikował jakiś czas temu test porównawczy do TKC80 i bodajże K60. TKC wypadły bardzo dobrze. Jak coś to mam gdzieś to wydanie.
Wczoraj przy nocnych nudnych chwilach wymyśliłem sobie oponę i mam zamiar ją poddać testom. Założeniem były asfaltowe dojazdy do pracy i od czasu do czasu wycieczka na zlot bokami. Wynalazłem oponę przednią produkcji słoweńskiej chyba z grupy mitas: SAVA MC23 ROCKRIDER w cenie 189zł wraz z przesyłką.
Myślałem żeby odpowiednik założyć na tył ale jednak nadal chodzi mi po głowie E09
Poniżej dane które podaje sprzedawca:
Opona: SAVA MC23 ROCKRIDER
Rozmiar: 90/90-21
Indeks nośności: 54 - 212kg
Indeks prędkości: R - 170km/h
Oś montowana: przód
Przeznaczenie: enduro, adventure, turystyk
Rodzaj: TT - dętkowa
Dodatkowe informacje: Opona posiada oznaczenie M+S
Produkcja: Słowenia
EDIT : Fajno,że sobie wymyśliłeś Herflicku, testuj!
A tak się prezentuje Sava w porównaniu do popularnego "Tekaca"
Myślałem żeby odpowiednik założyć na tył ale jednak nadal chodzi mi po głowie E09
Poniżej dane które podaje sprzedawca:
Opona: SAVA MC23 ROCKRIDER
Rozmiar: 90/90-21
Indeks nośności: 54 - 212kg
Indeks prędkości: R - 170km/h
Oś montowana: przód
Przeznaczenie: enduro, adventure, turystyk
Rodzaj: TT - dętkowa
Dodatkowe informacje: Opona posiada oznaczenie M+S
Produkcja: Słowenia
EDIT : Fajno,że sobie wymyśliłeś Herflicku, testuj!
A tak się prezentuje Sava w porównaniu do popularnego "Tekaca"
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2016, 13:20 przez Herflick, łącznie zmieniany 2 razy.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Panowie, przestudiowałem wątek i nasuwają mi się dwa modele.
Mam zamiar w wakacje wybrać się na Ukrainę, Zakarpacie itp.
Potrzebuję tam dojechać i w miarę sprawnie poruszać się na miejscu, teren bardzo zróżnicowany. Mniejwięcej 60/40 on/off.
Aktualnie mam TKC 80, ale tył leci w oczach. Przód ok, zostawiam, jednak muszę założyć coś do tyłu i tu rodzi sie pytanie. Co wybrać?
Skłaniam się ku Hindenau K60 (zwykła czy Scout, która lepsza?) lub Metzeler Karoo3.
Co byście wzięli?
Wyczytałem też, że opony dętkujemy- tzn muszę wziąć TT? nie ma opcji, że biorę dowolną i tak czy tak dokładam dętkę (tak też gdzieś wyczytałem).
no i sprawa 3cia. Rozmiar, 17 oczywiście, ale pozostałe parametry?
130/80, 140/80? Co wybrać, co się gdzie bardziej sprawdza?
z góry dzięki za pomoc!
Mam zamiar w wakacje wybrać się na Ukrainę, Zakarpacie itp.
Potrzebuję tam dojechać i w miarę sprawnie poruszać się na miejscu, teren bardzo zróżnicowany. Mniejwięcej 60/40 on/off.
Aktualnie mam TKC 80, ale tył leci w oczach. Przód ok, zostawiam, jednak muszę założyć coś do tyłu i tu rodzi sie pytanie. Co wybrać?
Skłaniam się ku Hindenau K60 (zwykła czy Scout, która lepsza?) lub Metzeler Karoo3.
Co byście wzięli?
Wyczytałem też, że opony dętkujemy- tzn muszę wziąć TT? nie ma opcji, że biorę dowolną i tak czy tak dokładam dętkę (tak też gdzieś wyczytałem).
no i sprawa 3cia. Rozmiar, 17 oczywiście, ale pozostałe parametry?
130/80, 140/80? Co wybrać, co się gdzie bardziej sprawdza?
z góry dzięki za pomoc!