Szyba turystyczna
sama z siebie nie pęknie, ale przy glebie to i owszem, może się rozlecieć. Moją wysoką łatałem, kleiłem już ze 3 razy.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Czym kleiłeś??? A czy idzie ją załatać w formia "spawania" - coś mi się obił o uszy, że można łączyć popękane plastiki w ten sposób.. Nie wiem dokładanie na czym ta metoda polega, ale podejrzewam, że topienie plastiku do jego jakiejś płynnej formy w wyniku czego następuje jego połączenie. Sorki za moje dyletanctwo, ale nie na wszystkim człowiek się zna...arkadius0 pisze: kleiłem już ze 3 razy.
tez myślałem, czy jej czasami nie okleić jaką przeźroczystą folią, która mogłaby wzmocnić jakoś całą konstrukcję...
superglue i trzyma. To jakaś plexa czy coś i tych chyba spawać się nie da, Zresztą jak Ci pęknie na pół, to 1/3 nowej zapłacisz za spawanie.
Spawanie plastiku, to łączenie za pomocą spoiwa materiałów (termoplastycznych) PVC, PP, PE, ABS itp.
Ja wysoką zakładam na dalsze wyjazdy ON, a do turlania dookoła komina krótką mam.
Możesz okleić, W razie gleby i jej połamania będziesz miał wszystkie elementy na foli, a nie puzzle w trawie, piachu czy błocie.
Spawanie plastiku, to łączenie za pomocą spoiwa materiałów (termoplastycznych) PVC, PP, PE, ABS itp.
Ja wysoką zakładam na dalsze wyjazdy ON, a do turlania dookoła komina krótką mam.
Możesz okleić, W razie gleby i jej połamania będziesz miał wszystkie elementy na foli, a nie puzzle w trawie, piachu czy błocie.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
no nie wiem Arkadius ale ja z moja jeżdze od 2 lat i nie musiałem nic kleić, trzebaby niezlego orła wywinąć żeby pękało coś, no chyba że szyba słaba, Soniq wie jak jeżdzę, ale kilka szyb w innych moto połamałem i to sie nie da kleić moim zdaniem to bez sensu bo pęknie zaraz w tym samym miejscu, sa spore drgania i napór powietrza, zreszą szyba do XTka z MGG kosztuje 160 zł a to bardzo dobre szyby, klejenie elementu w firmie która sie tym zajmuje w Bydgoszczy kosztuje od 50 do 150 zł (np zderzaki), MGG mam ja w XT miałem w Trampie. http://www.mgg.com.pl/ jak jest coś dobrego to po co przepłacać np za Givi czy inne..
Soniq lubi przepacać wiec kupił szyba za 300 stówy i teraz sie boi że połamie - oczywiście żart. poważnie to już bym ją chciał na zywo zobaczyć....
Soniq lubi przepacać wiec kupił szyba za 300 stówy i teraz sie boi że połamie - oczywiście żart. poważnie to już bym ją chciał na zywo zobaczyć....
Mam mmg i kleilem, rzezbilem wiele razy. Po superglue dobrze się trzyma.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Dobrze się trzyma i działa
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Soniq nie luibi przepłacać, bo chyba nikt nie lubi, ale szukał szyby, która mu się będzie wizualnie podobać i nie spaprze linii XT-ka.... niestety tą którą mam, ją spaprała, na zdjęciach widać ją było trochę inaczej, ale za to nie wieje.... i to mi się spodobało....gajowy pisze: Soniq lubi przepacać wiec kupił szyba za 300 stówy i teraz sie boi że połamie - oczywiście żart. poważnie to już bym ją chciał na zywo zobaczyć....
Kazda wysoka szyba szpeci xt-ka!
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
hmm, drgania będą większe, ze względu na większą masę/opory, ale to chyba nie będzie największym problemem.
ja swoją standardową czaszę złamałem uderzając o gałąź, także mając taką wielką płetwę tylko zwiększasz na to szansę. (o wiele większy moment przy uderzeniu- choć pewnie skończy się na połamaniu szyby)
Dwa: przy lotce przez kierownice łamiesz ją: głową, ręką, klatą, ptakiem, kolanem*
*niewłaściwe skreślić
ja swoją standardową czaszę złamałem uderzając o gałąź, także mając taką wielką płetwę tylko zwiększasz na to szansę. (o wiele większy moment przy uderzeniu- choć pewnie skończy się na połamaniu szyby)
Dwa: przy lotce przez kierownice łamiesz ją: głową, ręką, klatą, ptakiem, kolanem*
*niewłaściwe skreślić
no może się tak zdarzyć. Zrób sobie na motylki to będziesz szybko demontował przed offem.
lepiej niech pada jak ma być błoto
Ktoś może przerabiał temat szyby/owiewki w stylu dakar? Przy obecnej szybie mam za mało miejsca nad licznikiem aby umieścić tam nawigację. Zastanawiam się albo nad zrobieniem samemu na bazie żywicy epoksydowej albo na wygięciu obecnej szyby tak aby była bardziej pionowa.
tosiek, Było kilka domorosłych projektów. Gdzieś na forum powinny jeszcze być właśnie począwszy od dłubania projektów z kartonów, przez epoksyd do modyfikacji szyby na bardziej pionową. Przeszukam forum jak coś znajdę to przekleję tu link.
Przeróbka erni-ego LINK
Przeróbka erni-ego LINK
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Przeróbka erni-ego dość ekstremalna ale podoba mi się
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/